Hvordan få fullt utbytte av din næringseiendom?

The choice is Izy.

Izy er en digital plattform som gjør det enklere og mer lønnsomt å forvalte næringseiendom. Vi samler alle tjenestene på bygget i ett brukervennlig system – fra booking av møterom, betaling av tjenester til økt interaksjon med leietakere.

Hvordan få fullt utbytte av din næringseiendom?

The choice is Izy.

Izy er en digital plattform som gjør det enklere og mer lønnsomt å forvalte næringseiendom. Vi samler alle tjenestene på bygget i ett brukervennlig system – fra booking av møterom, betaling av tjenester til økt interaksjon med leietakere.

70+

bygg

50 000

brukere

1.500.000

kvadratmeter

Fremtidens løsninger

Izy gir deg verdifull innsikt som sparer kostnader og forbedrer arbeidsflyten. Leietakere krever teknologiske, sømløse og bærekraftige løsninger, og Izy er nøkkelen som tilrettelegger for den fremtidige arbeidsplassen.

Profilering av byggets identitet, kvaliteter og tilbud

Fornøyde leietakere med enkel teknologi

Sømløshet, produktivitet og bærekraft

Utviklet med fokus på verdiskapning for sluttbruker

Datainnsikt og prediksjonsmodeller for byggets fremtidige bruk

Hvorfor Izy?

Vi hjelper deg å forvandle statiske næringsbygg til mer verdifulle og bærekraftige fellesskap. Intensjonen er å møte leietakernes forventninger om velfungerende og innovative lokaler. De søker ikke lenger bare et sted å jobbe, men en følelse av samhold og service. Derfor har vi utviklet Izy.

Izy kobler sammen gårdeiere, leietakere, ansatte og tjenesteleverandører via ett system. Ja, det er enkelt å bruke for alle. Nei, det har ikke noe å si hvilke leverandører du har fra før.

Izy tar høyde for en sømløs hverdag og er det eneste digitaliseringsverktøyet du trenger å forholde deg til. Faktisk er det hele verktøykassen.

Hvorfor Izy?

Vi hjelper deg å forvandle statiske næringsbygg til mer verdifulle og bærekraftige fellesskap. Intensjonen er å møte leietakernes forventninger om velfungerende og innovative lokaler. De søker ikke lenger bare et sted å jobbe, men en følelse av samhold og service. Derfor har vi utviklet Izy.

Izy kobler sammen gårdeiere, leietakere, ansatte og tjenesteleverandører via ett system. Ja, det er enkelt å bruke for alle. Nei, det har ikke noe å si hvilke leverandører du har fra før.

Izy tar høyde for en sømløs hverdag og er det eneste digitaliseringsverktøyet du trenger å forholde deg til. Faktisk er det hele verktøykassen.

Slik fungerer det

Izy Portal

Du får tilgang til vårt baksystem. Her kan du enkelt sette opp og administrere roller og fullmakter, legge ut funksjonalitet i appen med valgfrie betalingsløsninger og redigere informasjon om byggets leietakere og brukere.

Enkelt å sette opp

Ingen kompliserte integrasjoner

Tilgang til support og fast kontaktperson

Enkelt å kommunisere med leietakere

Skreddersydde løsninger for deg som administrerer flere bygg

Izy Portal

Du får tilgang til vårt baksystem. Her kan du enkelt sette opp og administrere roller og fullmakter, legge ut funksjonalitet i appen med valgfrie betalingsløsninger og redigere informasjon om byggets leietakere og brukere.

Enkelt å sette opp

Ingen kompliserte integrasjoner

Tilgang til support og fast kontaktperson

Enkelt å kommunisere med leietakere

Skreddersydde løsninger for deg som administrerer flere bygg

Izy-app

Alle tjenestene på bygget samles i Izy-appen. Her kan leietakere og ansatte booke møterom, betale for lunsj, bestille møtemat, kommunisere direkte med vaktmester og mye mer. Som gårdeier kan du skreddersy både design og oppsett og profilere egen merkevare ved å legge inn logo, justere farger og definere moduler.
Izy to use and love!

Verdifull innsikt

Historiske-, sanntids- og tredjepartsdata samles inn anonymt og er tilgjengelige for deg i Izy Portal. Her kan du se hvordan alt fra møterom til kantine blir brukt – og predikere bruksmønstret i fremtiden. Sistnevnte hjelper deg å drive mer bærekraftig,
for eksempel ved å redusere matsvinn, effektivisere driften og renholdsrutiner. Kort sagt kan du oppnå mer kostnadseffektive innkjøp, forvaltning og arealutnyttelse.

Predikering av byggets fremtidige bruk

Innblikk i hvordan bygget blir brukt og av hvor mange

Visuell fremstilling av bruksmønster

Oversikt over soner med høy utnyttelsesgrad

Data per etasje

Historisk visning og avspilling

Verdifull innsikt

Historiske-, sanntids- og tredjepartsdata samles inn anonymt og er tilgjengelige for deg i Izy Portal. Her kan du se hvordan alt fra møterom til kantine blir brukt – og predikere bruksmønstret i fremtiden. Sistnevnte hjelper deg å drive mer bærekraftig,
for eksempel ved å redusere matsvinn, effektivisere driften og renholdsrutiner. Kort sagt kan du oppnå mer kostnadseffektive innkjøp, forvaltning og arealutnyttelse.

Predikering av byggets fremtidige bruk

Innblikk i hvordan bygget blir brukt og av hvor mange

Visuell fremstilling av bruksmønster

Oversikt over soner med høy utnyttelsesgrad

Data per etasje

Historisk visning og avspilling

Innsikten hjelper deg å:

Jobbe mer effektivt

Spare kostnader

Identifisere nye forretningsområder

Tiltrekke nye og beholde nåværende leietakere

Datadrevet leietakerrådgivning

Drive mer bærekraftig

Legge til rette for delingsøkonomi

Vil du vite mer?

Book en demo. It's Izy!

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Christian Poulsson
Head of sales

christian@izy.no
+47 908 67 133

Izy AS

Adresse

Lørenfaret 1 (Økern Portal)
0580 Oslo

E-post

Følg oss på

Last ned Izy App

Våre forretningsområder

Gårdeier

Tjenesteleverandør

Leietaker

Kontorbruker

Produkt

Izy Portal

Izy App

Om oss

Om Izy

Jobb hos oss

Kontakt

FAQ

Support

Kontakt

Personvernerklæring

Cookies