Hvordan få fullt utbytte av din næringseiendom?
The choice is Izy.
Izy er en digital plattform som gjør det enklere og mer lønnsomt å forvalte næringseiendom. Vi samler alle tjenestene på bygget i ett brukervennlig system – fra booking av møterom, betaling av tjenester til økt interaksjon med leietakere.


Hvordan få fullt utbytte av din næringseiendom?
The choice is Izy.
Izy er en digital plattform som gjør det enklere og mer lønnsomt å forvalte næringseiendom. Vi samler alle tjenestene på bygget i ett brukervennlig system – fra booking av møterom, betaling av tjenester til økt interaksjon med leietakere.

70+
bygg

50 000
brukere

1.500.000
kvadratmeter

Fremtidens løsninger
Izy gir deg verdifull innsikt som sparer kostnader og forbedrer arbeidsflyten. Leietakere krever teknologiske, sømløse og bærekraftige løsninger, og Izy er nøkkelen som tilrettelegger for den fremtidige arbeidsplassen.
Profilering av byggets identitet, kvaliteter og tilbud
Fornøyde leietakere med enkel teknologi
Sømløshet, produktivitet og bærekraft
Utviklet med fokus på verdiskapning for sluttbruker
Datainnsikt og prediksjonsmodeller for byggets fremtidige bruk
Hvorfor Izy?
Vi hjelper deg å forvandle statiske næringsbygg til mer verdifulle og bærekraftige fellesskap. Intensjonen er å møte leietakernes forventninger om velfungerende og innovative lokaler. De søker ikke lenger bare et sted å jobbe, men en følelse av samhold og service. Derfor har vi utviklet Izy.
Izy kobler sammen gårdeiere, leietakere, ansatte og tjenesteleverandører via ett system. Ja, det er enkelt å bruke for alle. Nei, det har ikke noe å si hvilke leverandører du har fra før.

Izy tar høyde for en sømløs hverdag og er det eneste digitaliseringsverktøyet du trenger å forholde deg til. Faktisk er det hele verktøykassen.


Hvorfor Izy?
Vi hjelper deg å forvandle statiske næringsbygg til mer verdifulle og bærekraftige fellesskap. Intensjonen er å møte leietakernes forventninger om velfungerende og innovative lokaler. De søker ikke lenger bare et sted å jobbe, men en følelse av samhold og service. Derfor har vi utviklet Izy.
Izy kobler sammen gårdeiere, leietakere, ansatte og tjenesteleverandører via ett system. Ja, det er enkelt å bruke for alle. Nei, det har ikke noe å si hvilke leverandører du har fra før.

Izy tar høyde for en sømløs hverdag og er det eneste digitaliseringsverktøyet du trenger å forholde deg til. Faktisk er det hele verktøykassen.
Slik fungerer det
Izy Portal
Du får tilgang til vårt baksystem. Her kan du enkelt sette opp og administrere roller og fullmakter, legge ut funksjonalitet i appen med valgfrie betalingsløsninger og redigere informasjon om byggets leietakere og brukere.
Enkelt å sette opp
Ingen kompliserte integrasjoner
Tilgang til support og fast kontaktperson
Enkelt å kommunisere med leietakere
Skreddersydde løsninger for deg som administrerer flere bygg


Izy Portal
Du får tilgang til vårt baksystem. Her kan du enkelt sette opp og administrere roller og fullmakter, legge ut funksjonalitet i appen med valgfrie betalingsløsninger og redigere informasjon om byggets leietakere og brukere.
Enkelt å sette opp
Ingen kompliserte integrasjoner
Tilgang til support og fast kontaktperson
Enkelt å kommunisere med leietakere
Skreddersydde løsninger for deg som administrerer flere bygg

Izy-app
Alle tjenestene på bygget samles i Izy-appen. Her kan leietakere og ansatte booke møterom, betale for lunsj, bestille møtemat, kommunisere direkte med vaktmester og mye mer. Som gårdeier kan du skreddersy både design og oppsett og profilere egen merkevare ved å legge inn logo, justere farger og definere moduler.
Izy to use and love!
Verdifull innsikt
Historiske-, sanntids- og tredjepartsdata samles inn anonymt og er tilgjengelige for deg i Izy Portal. Her kan du se hvordan alt fra møterom til kantine blir brukt – og predikere bruksmønstret i fremtiden. Sistnevnte hjelper deg å drive mer bærekraftig,
for eksempel ved å redusere matsvinn, effektivisere driften og renholdsrutiner. Kort sagt kan du oppnå mer kostnadseffektive innkjøp, forvaltning og arealutnyttelse.
Predikering av byggets fremtidige bruk
Innblikk i hvordan bygget blir brukt og av hvor mange
Visuell fremstilling av bruksmønster
Oversikt over soner med høy utnyttelsesgrad
Data per etasje
Historisk visning og avspilling


Verdifull innsikt
Historiske-, sanntids- og tredjepartsdata samles inn anonymt og er tilgjengelige for deg i Izy Portal. Her kan du se hvordan alt fra møterom til kantine blir brukt – og predikere bruksmønstret i fremtiden. Sistnevnte hjelper deg å drive mer bærekraftig,
for eksempel ved å redusere matsvinn, effektivisere driften og renholdsrutiner. Kort sagt kan du oppnå mer kostnadseffektive innkjøp, forvaltning og arealutnyttelse.
Predikering av byggets fremtidige bruk
Innblikk i hvordan bygget blir brukt og av hvor mange
Visuell fremstilling av bruksmønster
Oversikt over soner med høy utnyttelsesgrad
Data per etasje
Historisk visning og avspilling

Innsikten hjelper deg å:
Jobbe mer effektivt
Spare kostnader
Identifisere nye forretningsområder
Tiltrekke nye og beholde nåværende leietakere
Datadrevet leietakerrådgivning
Drive mer bærekraftig
Legge til rette for delingsøkonomi
Vil du vite mer?
Book en demo. It's Izy!

Christian Poulsson
Head of sales
christian@izy.no
+47 908 67 133
Våre forretningsområder
Gårdeier
Tjenesteleverandør
Leietaker
Kontorbruker
Produkt
Izy Portal
Izy App
Om oss
Om Izy
Jobb hos oss
Kontakt
FAQ
Support
Kontakt
Personvernerklæring
Cookies