Hvordan skape en attraktiv arbeidsplass?
Do it the Izy way.
Hvordan kan du tiltrekke, beholde og utvikle de flinkeste folka i din bransje? Smarte løsninger som skaper bedre flyt i hverdagen tar deg langt på vei. Derfor har vi utviklet Izy, som samler alle tjenestene i kontorbygget – fra booking av møterom til bestilling av morgenkaffen – i ett brukervennlig system. Resultatet er en sømløs arbeidshverdag for både deg og dine ansatte.


Hvordan skape en attraktiv arbeidsplass?
Do it the Izy way.
Hvordan kan du tiltrekke, beholde og utvikle de flinkeste folka i din bransje? Smarte løsninger som skaper bedre flyt i hverdagen tar deg langt på vei. Derfor har vi utviklet Izy, som samler alle tjenestene i kontorbygget – fra booking av møterom til bestilling av morgenkaffen – i ett brukervennlig system. Resultatet er en sømløs arbeidshverdag for både deg og dine ansatte.

Tilby de ansatte det lille ekstra

Få en enklere hverdag

Spar tid og ta mer bærekraftige valg

Skaler etter behov

Fremtidens arbeidsplass
Forventningene våre til arbeidsplassen endrer seg stadig. Selve kontorlokalet er ikke lenger det viktigste. Det handler mer om hvordan vi legger til rette for produktivitet, fellesskap og kreativitet i et fleksibelt miljø.
Post pandemi er fremtidens arbeidsplass ikke lenger bare et buzz-begrep, men noe vi må utforske og lære mer om. Istedenfor å vente og se hva som skjer, kan du være med og utvikle den sammen med oss.
Slik fungerer det
Ett system for alle
Med vår digitale plattform får du bedre oversikt over og kan administrere alt fra tjenestetilbud til utgifter på bygget. Ikke minst sparer du tid og krefter underveis! Izy er designet for å koble sammen gårdeiere, leietakere, ansatte og tjenesteytere via ett system. Det er enkelt å bruke, og alle får tilgang til tjenestene og løsningene de har behov for til enhver tid.

Why make life hard when you can make it Izy?


Ett system for alle
Med vår digitale plattform får du bedre oversikt over og kan administrere alt fra tjenestetilbud til utgifter på bygget. Ikke minst sparer du tid og krefter underveis! Izy er designet for å koble sammen gårdeiere, leietakere, ansatte og tjenesteytere via ett system. Det er enkelt å bruke, og alle får tilgang til tjenestene og løsningene de har behov for til enhver tid.

Why make life hard when you can make it Izy?

Izy Portal
Du får tilgang til vårt baksystem CMS (Content Management System). Her kan du blant annet definere antall ansatte, bestemme hvem som skal ha hvilke fullmakter og samle alle fakturaer knyttet til kontorbygget på ett sted. Systemet er brukervennlig og enkelt å sette opp, og du har tilgang til support og en fast kontaktperson.
Organiser lunsjordning, subsidier og betaling
Samle alle fakturaer på ett sted
Kommuniser med gårdeier
Administrer hvem som kan bruke og bestille møterom
Izy-app
Alle tjenestene på bygget samles i Izy-appen. Her kan både du og ansatte booke møterom, betale for lunsj, bestille møtemat, kommunisere direkte med vaktmester og mye mer. Du sparer tid på å bestille mat og drikke i appen, og kan plukke det opp når det passer.
Fordeler for deg og dine ansatte
Enkel booking av møterom
Sømløst å bestille og betale for mat og drikke
Intuitiv kartløsning og navigasjon
Tilgang til alle tjenester på bygget
Oversikt over eventer og sosiale sammenkomster


Izy-app
Alle tjenestene på bygget samles i Izy-appen. Her kan både du og ansatte booke møterom, betale for lunsj, bestille møtemat, kommunisere direkte med vaktmester og mye mer. Du sparer tid på å bestille mat og drikke i appen, og kan plukke det opp når det passer.
Fordeler for deg og dine ansatte
Enkel booking av møterom
Sømløst å bestille og betale for mat og drikke
Intuitiv kartløsning og navigasjon
Tilgang til alle tjenester på bygget
Oversikt over eventer og sosiale sammenkomster
Har du spørsmål?
Gå til vår support. Izy peasy lemon squeezy!
Våre forretningsområder
Gårdeier
Tjenesteleverandør
Leietaker
Kontorbruker
Produkt
Izy Portal
Izy App
Om oss
Om Izy
Jobb hos oss
Kontakt
FAQ
Support
Kontakt
Personvernerklæring
Cookies