Hvordan optimalisere kantinedriften?
It’s Izy.
Izy gjør arbeidsdagen enklere for deg som driver kantine i næringsbygg. Du trenger kun å forholde deg til ett system, hvor du kommuniserer med oppdragsgivere, holder orden på fakturering og planlegger innkjøp fram i tid. Takket være oversiktlige rapporter og prediksjoner, tar du mer bærekraftige valg og reduserer matsvinn.


Hvordan optimalisere kantinedriften?
It’s Izy.
Izy gjør arbeidsdagen enklere for deg som driver kantine i næringsbygg. Du trenger kun å forholde deg til ett system, hvor du kommuniserer med oppdragsgivere, holder orden på fakturering og planlegger innkjøp fram i tid. Takket være oversiktlige rapporter og prediksjoner, tar du mer bærekraftige valg og reduserer matsvinn.

Driv mer lønnsomt og bærekraftig

Planlegg basert på prediksjoner

Reduser matsvinn

Oppdag nye muligheter
Slik fungerer det
Izy Portal
Du får tilgang til vårt baksystem CMS (Content Management System). Ved hjelp av få tastetrykk kan du sette opp avtalt kantinebidrag pr. leietaker. Du kan også gjøre ukesmenyer, bilder og priser tilgjengelig for dem som bruker kantinen.
Du inngår en avtale med leietaker om kantinedrift.
Leietaker bestemmer eventuelle subsidier for sine ansatte.
Ansatte betaler sin andel med Vipps eller betalingskort.
Systemet registrerer antall måltider pr. leietaker i måneden.
Fakturagrunnlaget blir sendt til deg.
Du fakturerer leietaker etter avtale.


Izy Portal
Du får tilgang til vårt baksystem CMS (Content Management System). Ved hjelp av få tastetrykk kan du sette opp avtalt kantinebidrag pr. leietaker. Du kan også gjøre ukesmenyer, bilder og priser tilgjengelig for dem som bruker kantinen.
Du inngår en avtale med leietaker om kantinedrift.
Leietaker bestemmer eventuelle subsidier for sine ansatte.
Ansatte betaler sin andel med Vipps eller betalingskort.
Systemet registrerer antall måltider pr. leietaker i måneden.
Fakturagrunnlaget blir sendt til deg.
Du fakturerer leietaker etter avtale.

Izy-app
Alle tjenestene på bygget samles i Izy-appen. Her kan ansatte se ukesmeny og priser, forhåndsbooke lunsj og møtemat og betale for måltidene de spiser. Du kan også holde folk oppdatert på eventuelle avvik i åpningstider eller andre nyheter.

Why have it hard when you can have it Izy?

Fremtidens kantinedrift
Historiske-, sanntids- og tredjepartsdata samles inn anonymt, og er tilgjengelige for deg i Izy-portal. Du kan se hvordan kantinen blir brukt i dag – og predikere beregne bruksmønstret i fremtiden. Sistnevnte hjelper deg å drive mer bærekraftig, for eksempel ved å redusere matsvinn, effektivisere driften og renholdsrutiner.
Visuell fremstilling av bruksmønster
Predikering av kantinens fremtidig bruk
Bedre forståelse av arealutnyttelse
Smart sensorteknologi som viser køflyt gjennom dagen
6 grunner til å bruke Izy
1
Egen kasseløsning
2
Innsiktsbasert planlegging
3
Forutsigbarhet i hverdagen
4
Ett system å forholde seg til
5
Full oversikt over fakturagrunnlag
6
Smart sensorteknologi
Vil du vite mer?
Book en demo. It's Izy!

Christian Poulsson
Head of sales
christian@izy.no
+47 908 67 133
Våre forretningsområder
Gårdeier
Tjenesteleverandør
Leietaker
Kontorbruker
Produkt
Izy Portal
Izy App
Om oss
Om Izy
Jobb hos oss
Kontakt
FAQ
Support
Kontakt
Personvernerklæring
Cookies