Bedre flyt og prosesser i arbeidshverdagen
Izy for tjenesteleverandør
Vi prøver å forbedre hverdagen og prosessene for deg som drifter næringsbygg. Med oss trenger du kun å forholde deg til ett system, hvor du administrerer brukere, holder orden på fakturering og legger ut produkter og ressurser i byggene du administrerer.


Bedre flyt og prosesser i arbeidshverdagen
Izy for tjenesteleverandør
Vi prøver å forbedre hverdagen og prosessene for deg som drifter næringsbygg. Med oss trenger du kun å forholde deg til ett system, hvor du administrerer brukere, holder orden på fakturering og legger ut produkter og ressurser i byggene du administrerer.

Driv mer lønnsomt og bærekraftig

Planlegg basert på prediksjoner

Reduser matsvinn

Oppdag nye muligheter

Fremtidens kantinedrift
Historiske-, sanntids- og tredjepartsdata samles inn anonymt, og er tilgjengelige for deg i Izy-portal. Du kan se hvordan kantinen blir brukt i dag – og predikere beregne bruksmønstret i fremtiden. Sistnevnte hjelper deg å drive mer bærekraftig, for eksempel ved å redusere matsvinn, effektivisere driften og renholdsrutiner.
Visuell fremstilling av bruksmønster
Predikering av kantinens fremtidig bruk
Bedre forståelse av arealutnyttelse
Smart sensorteknologi som viser køflyt gjennom dagen
6 grunner til å bruke Izy
1
Egen kasseløsning
2
Innsiktsbasert planlegging
3
Forutsigbarhet i hverdagen
4
Ett system å forholde seg til
5
Full oversikt over fakturagrunnlag
6
Smart sensorteknologi
Book en demo i dag!
Send en hendvendelse gjennom skjemaet så vil en av våre kunderådgivere kontakt deg snarest.

Eyvind Lier
Business Development Manager
eyvind@izy.no
+47 971 07 478

Izy AS
Kontorer
Oslo:
St. Olavs plass 5
0165 Oslo
Tønsberg:
Rambergsveien 1
3115 Tønsberg
E-post
Følg oss på
Last ned Izy App
Våre forretningsområder
Gårdeier
Tjenesteleverandør
Produkt
Izy Portal
Izy App
Izy Web
Om oss
Om Izy
Kontakt
FAQ
Support
Kontakt
Personvernerklæring
Cookies