Bedre flyt og prosesser i arbeidshverdagen

Izy for tjeneste-leverandør

Vi prøver å forbedre hverdagen og prosessene for deg som drifter næringsbygg. Med oss trenger du kun å forholde deg til ett system, hvor du administrerer brukere, holder orden på fakturering og legger ut produkter og ressurser i byggene du administrerer.

Oslo by
Oslo by

Bedre flyt og prosesser i arbeidshverdagen

Izy for tjenesteleverandør

Vi prøver å forbedre hverdagen og prosessene for deg som drifter næringsbygg. Med oss trenger du kun å forholde deg til ett system, hvor du administrerer brukere, holder orden på fakturering og legger ut produkter og ressurser i byggene du administrerer.

Driv mer lønnsomt og bærekraftig

Planlegg basert på prediksjoner

Reduser matsvinn

Oppdag nye muligheter

Fremtidens kantinedrift

Historiske-, sanntids- og tredjepartsdata samles inn anonymt, og er tilgjengelige for deg i Izy-portal. Du kan se hvordan kantinen blir brukt i dag – og predikere beregne bruksmønstret i fremtiden. Sistnevnte hjelper deg å drive mer bærekraftig, for eksempel ved å redusere matsvinn, effektivisere driften og renholdsrutiner.

Visuell fremstilling av bruksmønster

Predikering av kantinens fremtidig bruk

Bedre forståelse av arealutnyttelse

Smart sensorteknologi som viser køflyt gjennom dagen

6 grunner til å bruke Izy

1

Egen kasseløsning

2

Innsiktsbasert planlegging

3

Forutsigbarhet i hverdagen

4

Ett system å forholde seg til

5

Full oversikt over fakturagrunnlag

6

Smart sensorteknologi

Kontakt oss

Våre kontorer

Oslo

St. Olavs Plass 5
0165 Oslo

Tønsberg

Rambergveien 1
3115 Tønsberg

E-post

Følg oss i sosiale medier

Izy AS

Adresse

Oslo
St. Olavs Plass 5
0165 Oslo

Tønsberg
Rambergveien 1
3115 Tønsberg

E-post

Følg oss på

Last ned Izy App

Våre forretningsområder

Gårdeier

Tjenesteleverandør

Produkt

Izy Portal

Izy App

Izy Web

Om oss

Om Izy

Kontakt

FAQ

Personvernerklæring

Cookies