Frequently asked questions
For å gjøre det enklere for deg å finne svar, har vi samlet og besvart noen av de mest stilte spørsmålene om våre produkter. Hvis du har spørsmål om spesifikke bygg, ta kontakt med den som er ansvarlig på ditt bygg.
Frequently asked questions
For å gjøre det enklere for deg å finne svar, har vi samlet og besvart noen av de mest stilte spørsmålene om våre produkter. Hvis du har spørsmål om spesifikke bygg, ta kontakt med den som er ansvarlig på ditt bygg.
App
Innlogging
Hvordan registrerer jeg meg i appen?
Du mottar en invitasjon lenke på din mail. Hvis du kun er gjest kan du opprette bruker selv, har arbeidsgiveren din avtale i bygget må leietaker administratoren invitere deg inn. Dette er som regel en av dine kollegaer eller site manager på bygget.
Jeg har ikke mottatt invitasjon i min e-post
Hvis du ikke har mottatt e-post fra din arbeidsgiver med link for å laste ned appen, kan det hende du ikke ligger på ansattlisten. Ta kontakt med site manager eller ansvarlig på bygget og send en e-post med din mailadresse og hvilken leietaker du tilhører.
Feil versjon av appen 3.0 / 2.0
Glemt passord
Trykk på lenken: https://izyportal.izy.no/auth/forgot-password Gå til profilsiden din og trykk på “Tilbakestill passord”.
Invitasjons linken funker ikke
Hvis du får opp feilmeldingen «Invitasjon token does not exist», bruker du en lenke som ikke lenger er aktiv. Be site manager eller den som er ansvarlig på bygget om å sende deg en ny lenke.
Min konto
Hvordan setter jeg startside?
For å sette en egen startside kan du gå på profilen din og trykke på “Sett startside” og velge det bygget du ønsker å ha som startside.
Hvordan bytter jeg passord?
For å bytte passord i appen går du til din profil > under “Min konto” trykker du på “Oppdater passord”.
Hvordan får jeg personlig informasjon?
Izy tar personvernet ditt på alvor Gå til: Administrer mine data > Be om kopi av dine personlige data > Last ned.
Hvordan endrer jeg språk i appen?
Naviger til Min konto > Velg språk, velg så det språket du ønsker.
Betaling
Hvordan legger jeg inn betalingskort?
Når du utfører et kjøp i appen for første gang får du opp muligheten til å legge inn betalingskortet ditt. Hvis du legger det inn første gang, lagres det til neste gang så du slipper å gjøre det flere ganger.
Hvordan får jeg betalt med faktura?
Fakturarettigheter styres av din arbeidsgiver, ta kontakt med din arbeidsgiver for å få fakturarettigheter.
Hva gjør jeg hvis kontrollbildet ikke kommer opp etter at jeg har betalt?
Det kan være flere grunner til at kontrollbildet noen ganger ikke vises etter utført betaling, men kvitteringen din vil alltid ligge under “Mine ordre” på din profil så denne kan vises som kvittering istedenfor kontrollbildet.
Hvorfor kan jeg ikke legge betalinger på faktura?
Hvis du ikke har mulighet til å sette betalinger på faktura, er det ikke sikkert du har rettigheter til å gjøre dette. Hør med arbeidsgiveren din. Dette avtaler tjenesteleverandør og leietaker.
Husrestaurant
Jeg får feil pris i kantinen
Har du logget inn uten å følge linken i e-post invitasjonen? Send mail med brukernavnet du registrerte deg med til site manager på bygget slik at de kan knytte deg opp til riktig avtale.
Finner du ikke det du leter etter?
Ta kontakt med site manager på ditt bygg. Kontaktinformasjonen finner du i byggsiden i appen.
Våre løsninger
For gårdeier
For tjenesteleverandør
For leietaker
For ansatte
Produkt
Izy Portal
Izy App
Izy mAIfood
Izy Prediksjon
Om Izy
Om oss
Lurer du på noe?
FAQ