Frequently asked questions

Vi hare samlet noen av de mest stilte spørsmålene om våre produkter.

Maciek og Ole
Maciek og Ole

Frequently asked questions

Vi hare samlet noen av de mest stilte spørsmålene om våre produkter.

App

Innlogging

Hvordan registrerer jeg meg i appen?

Du mottar en invitasjon lenke på din mail. Hvis du kun er gjest kan du opprette bruker selv, har arbeidsgiveren din avtale i bygget må leietaker administratoren invitere deg inn. Dette er som regel en av dine kollegaer eller site manager på bygget.

Jeg har ikke mottatt invitasjon i min e-post

Hvis du ikke har mottatt e-post fra din arbeidsgiver med link for å laste ned appen, kan det hende du ikke ligger på ansattlisten. Ta kontakt med site manager eller ansvarlig på bygget og send en e-post med din mailadresse og hvilken leietaker du tilhører.

Feil versjon av appen 3.0 / 2.0

Hvis du får opp at din mail ikke er registrert, er det feil versjon av appen. Last ned riktig versjon i App Store: Her eller i Google Play: Her

Glemt passord

Trykk på lenken: https://izyportal.izy.no/auth/forgot-password Gå til profilsiden din og trykk på “Tilbakestill passord”.

Invitasjons linken funker ikke

Hvis du får opp feilmeldingen «Invitasjon token does not exist», bruker du en lenke som ikke lenger er aktiv. Be site manager eller den som er ansvarlig på bygget om å sende deg en ny lenke.

Min konto

Hvordan setter jeg startside?

For å sette en egen startside kan du gå på profilen din og trykke på “Sett startside” og velge det bygget du ønsker å ha som startside.

Hvordan bytter jeg passord?

For å bytte passord i appen går du til din profil > under “Min konto” trykker du på “Oppdater passord”.

Hvordan får jeg personlig informasjon?

Izy tar personvernet ditt på alvor Gå til: Administrer mine data > Be om kopi av dine personlige data > Last ned. 

Hvordan endrer jeg språk i appen?

Naviger til Min konto > Velg språk, velg så det språket du ønsker. 

Betaling

Hvordan legger jeg inn betalingskort?

Når du utfører et kjøp i appen for første gang får du opp muligheten til å legge inn betalingskortet ditt. Hvis du legger det inn første gang, lagres det til neste gang så du slipper å gjøre det flere ganger.

Hvordan får jeg betalt med faktura?

Fakturarettigheter styres av din arbeidsgiver, ta kontakt med din arbeidsgiver for å få fakturarettigheter.

Hva gjør jeg hvis kontrollbildet ikke kommer opp etter at jeg har betalt?

Det kan være flere grunner til at kontrollbildet noen ganger ikke vises etter utført betaling, men kvitteringen din vil alltid ligge under “Mine ordre” på din profil så denne kan vises som kvittering istedenfor kontrollbildet.

Hvorfor kan jeg ikke legge betalinger på faktura?

Hvis du ikke har mulighet til å sette betalinger på faktura, er det ikke sikkert du har rettigheter til å gjøre dette. Hør med arbeidsgiveren din. Dette avtaler tjenesteleverandør og leietaker.

Husrestaurant

Jeg får feil pris i kantinen

Har du logget inn uten å følge linken i e-post invitasjonen? Send mail med brukernavnet du registrerte deg med til site manager på bygget slik at de kan knytte deg opp til riktig avtale.

Finner du ikke det du leter etter?

Ta kontakt med site manager på ditt bygg. Kontaktinformasjonen finner du i byggsiden i appen.

Izy logo

Izy AS

Adresse

Oslo:
St. Olavs plass 5
0165 Oslo

E-post

Våre løsninger

For gårdeier

For tjenesteleverandør

For leietaker

For ansatte

Produkt

Izy Portal

Izy App

Om Izy

Om oss

Lurer du på noe?

FAQ

Personvernerklæring

Cookies

Følg oss i sosiale medier

Last ned Izy App