Tjenester for leietakere i næringsbygg

Izy App gjør dagen enklere for deg som leietaker av kontorlokaler og næringsbygg. Med appen har du alt som trengs av informasjon, betalingsløsninger, tilgang på tjenester og muligheter for booking av ressurser.

Leietaker
Leietaker

Tjenester for leietakere i næringsbygg

Izy App gjør dagen enklere for deg som leietaker av kontorlokaler og næringsbygg. Med appen har du alt som trengs av informasjon, betalingsløsninger, tilgang på tjenester og muligheter for booking av ressurser.

Fokus på ansatt tilfredshet

Den digitale plattformen fra Izy er et svært godt verktøy for gårdeier, men forenkler også hverdagen for deg som leietaker. Ditt fokus er at de ansatte skal ha det bra på jobben og at de har muligheten til effektive dager ved hjelp av smidige løsninger i Izy App og/eller Izy Web.

Løsninger

Full oversikt med Izy App for leietaker

Med Izy App har du ikke bare oversikten over alle bygg og tjenester. Med alt på ett sted og slipper å sjonglere mellom ulike apper for forskjellige tjenester. Her kan du motta kommunikasjon direkte fra gårdeier eller tjenesteleverandører på bygget og slipper dermed å bruke mail og meldinger. Med Izy sine løsninger kan du som leietaker administrere alt som har med rettigheter for faktura, adganger osv for dine ansatte.

Izy App gjør arbeidsdagen enklere

Enkle og gode digitale løsninger er i dag en nødvendighet for en sømløs og effektiv arbeidsdag, både for deg som leietaker og dine ansatte/brukere. For det hjelper ikke med flotte lokaler og rom dersom møtebookingen ikke fungerer, det er vanskelig å betale for kantinetjenester og man mangler informasjon om andre nødvendige tjenester og service i bygget. Kort sagt må det som kalles Facility Services – FS, være enkelt tilgjengelig. 

Appen kan også være nyttig for kunder og andre som skal besøke dere. I Izy appen kan de se hvilke ressurser som er tilgjengelig for booking, få veibeskrivelse og finne kontaktinformasjon.

Izy kollegaer
Izy kollegaer

Izy App gjør arbeidsdagen enklere

Enkle og gode digitale løsninger er i dag en nødvendighet for en sømløs og effektiv arbeidsdag, både for deg som leietaker og dine ansatte/brukere. For det hjelper ikke med flotte lokaler og rom dersom møtebookingen ikke fungerer, det er vanskelig å betale for kantinetjenester og man mangler informasjon om andre nødvendige tjenester og service i bygget. Kort sagt må det som kalles Facility Services – FS, være enkelt tilgjengelig. 

Appen kan også være nyttig for kunder og andre som skal besøke dere. I Izy appen kan de se hvilke ressurser som er tilgjengelig for booking, få veibeskrivelse og finne kontaktinformasjon.

Leietaker arbeider

Funksjoner for leietakere i Izy App

Izy App gir enkelt oversikt over alle tjenester i bygget, slik at du slipper å bruke unødvendig mye tid på å organisere arbeidsdagen. I dag er det mulighet for å legge inn utallige funksjoner. Her er noen du som leietaker kan ha god bruk for:

R

Booking av møterom, studio, parkeringsplass osv

R

Gjesteregistrering

R

Bestilling av møtemat

R

Organisere lunsjordning

R

Betale i kiosk og kantine

R

Oversikt over betalinger – betalingshistorikk

R

Nyheter om bygget og eventer

Ønsker du en demo av vår løsning?

Ta kontakt i dag

Izy logo

Izy AS

Adresse

Oslo:
St. Olavs plass 5
0165 Oslo

E-post

Våre løsninger

For gårdeier

For tjenesteleverandør

For leietaker

For ansatte

Produkt

Izy Portal

Izy App

Om Izy

Om oss

Lurer du på noe?

FAQ

Personvernerklæring

Cookies

Følg oss i sosiale medier

Last ned Izy App