Izy as one-two-three

Izy App.

Bedre flyt i arbeidshverdagen

Izy as one-two-three

Izy App

For bedre flyt i arbeidshverdagen

Hva er Izy-appen?

Izy-appen samler alle tjenestene som finnes på kontorbygget og gjør at arbeidsdagen flyter bedre – helt enkelt!

Book møterom

Bestill overtidsmat

Forhåndsbestill lunsj

Betal i kiosk og kantine

Se betalingshistorikk

Hold deg oppdatert på hva som skjer i bygget og nærområdet

Booking og betaling done Izy!

Izy come, Izy stay

Hvem kan bruke Izy-appen?

Appen er nyttig enten du eier og drifter et kontorbygg eller jobber og tilbringer tid der. Tusenvis av folk i ulike bransjer bruker Izy-appen til å betale for lunsj, booke møterom, bestille overtidsmat og mye mer. Hver måned blir det gjort flere hundre tusen transaksjoner via Izy, og vi samarbeider med noen av de største eiendomsselskapene i Norge.

 

Hvem kan bruke Izy-appen?

Appen er nyttig enten du eier og drifter et kontorbygg eller jobber og tilbringer tid der. Tusenvis av folk i ulike bransjer bruker Izy-appen til å betale for lunsj, booke møterom, bestille overtidsmat og mye mer. Hver måned blir det gjort flere hundre tusen transaksjoner via Izy, og vi samarbeider med noen av de største eiendomsselskapene i Norge.

 

Fordeler for gårdeier

Appen gjør det problemfritt for leietakerne dine å booke, bestille og betale med Vipps, kredittkort eller faktura – og samler alt på ett sted! Det har ikke noe å si hvilke leverandører du bruker fra før. Vi har droppet kompliserte integrasjoner og gjort oppsettet raskt og intuitivt. Like greit, spør du oss.

Profiler byggets identitet, kvaliteter og tilbud

Definer logo, farger og moduler

Send nyheter og push-varsler til alle på bygget

Gjør bygget mer attraktivt for leietakere

Ta smarte og bærekraftige valg

Bidra til sosialt samhold og fellesskapsfølelse

Sense of community

Bedre flyt i hverdagen er èn (viktig) fordel med Izy-appen, men den er også designet for å knytte folk tettere sammen. I appen kan besøkende se hvor bygget befinner seg, få veibeskrivelse og kontaktinformasjon til alt fra personalrestaurant til driftssjef. Gårdeier kan enkelt informere leietakere om nyheter, driftsmeldinger og eventer. Ikke minst er det en fin mulighet til å profilere lokale aktører i nærområdet, som treningssentre og restauranter, og spre det glade budskap via Izy.

Sense of community

Bedre flyt i hverdagen er èn (viktig) fordel med Izy-appen, men den er også designet for å knytte folk tettere sammen. I appen kan besøkende se hvor bygget befinner seg, få veibeskrivelse og kontaktinformasjon til alt fra personalrestaurant til driftssjef. Gårdeier kan enkelt informere leietakere om nyheter, driftsmeldinger og eventer. Ikke minst er det en fin mulighet til å profilere lokale aktører i nærområdet, som treningssentre og restauranter, og spre det glade budskap via Izy.

Vil du vite mer?

Book en demo. It's Izy!

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Christian Poulsson
Head of sales

christian@izy.no
+47 908 67 133

Izy AS

Adresse

Lørenfaret 1 (Økern Portal)
0580 Oslo

E-post

Følg oss på

Last ned Izy App

Våre forretningsområder

Gårdeier

Tjenesteleverandør

Leietaker

Kontorbruker

Produkt

Izy Portal

Izy App

Om oss

Om Izy

Jobb hos oss

Kontakt

FAQ

Support

Kontakt

Personvernerklæring

Cookies