It´s always Izy this way

Izy Portal

For en sømløs, produktiv og bærekraftig arbeidsdag.

It´s always Izy this way

Izy Portal

For en sømløs, produktiv og bærekraftig arbeidsdag.

Hva er Izy Portal?

Izy Portal er appens backoffice-system som bidrar til en mer produktiv arbeidsdag for alle som er involvert i den daglige driften av næringsbygg. Det er spesielt nyttig for deg som gårdeier, men inneholder også smarte moduler for leietakere og tjenesteleverandører. Izy Portal knytter dere tettere sammen og skaper flyt i håndteringen av smått og stort.

70+

bygg

50 000

brukere

1.500.000

kvadratmeter

Derfor er Izy Portal nyttig for deg

Med sine sømløse og bærekraftige løsninger, gjør Izy Portal kontorbygget attraktivt for både nåværende og potensielle leietakere. Det er enkelt å sette opp og bruke – akkurat slik vi liker det! Du får en fast kontaktperson å forholde deg til og tilgang til support, sånn i tilfelle du lurer på noe underveis. Systemet fungerer uavhengig av hvilke leverandører du benytter fra før. Og administrerer du flere bygg, designer vi en løsning som passer deg perfekt.

Alt du trenger på ett sted

Enkelt å bruke

Ingen kompliserte integrasjoner

Trygg håndtering av data og personinformasjon

Tilgang til support og en fast kontaktperson

Derfor er Izy Portal nyttig for deg

Med sine sømløse og bærekraftige løsninger, gjør Izy Portal kontorbygget attraktivt for både nåværende og potensielle leietakere. Det er enkelt å sette opp og bruke – akkurat slik vi liker det! Du får en fast kontaktperson å forholde deg til og tilgang til support, sånn i tilfelle du lurer på noe underveis. Systemet fungerer uavhengig av hvilke leverandører du benytter fra før. Og administrerer du flere bygg, designer vi en løsning som passer deg perfekt.

Alt du trenger på ett sted

Enkelt å bruke

Ingen kompliserte integrasjoner

Trygg håndtering av data og personinformasjon

Tilgang til support og en fast kontaktperson

Hvordan fungerer det?

Som gårdeier kan du administrere bygget fra A til Å, bestemme hvem som har tilgang til hvilke funksjoner, registrere og justere informasjon om leietakere, tilpasse moduler i Izy-appen og mye mer. Det er opp til deg hvilke tilganger leietakerne skal ha, og hvem som kan bestille varer og tjenester på vegne av dem. Du kan skreddersy hvordan portalen ser ut – og profilere bygget med egne farger og logo.

Kommuniser med leietakere og tjenesteleverandører

Sett opp digital møtebooking

Legg ut nyheter og praktisk info

Ingen kompliserte integrasjonerSett opp betalingsløsninger for møtemat og kantine

Simply making it Izy

Fordeler for leietaker

Som leietaker kan du legge til og administrere informasjon om ansatte, og samle alle fakturaer knyttet til kontorbygget på ett sted. Du har også mulighet til å organisere lunsjordning, subsidier, betaling og mye mer!

Fordeler for leietaker

Som leietaker kan du legge til og administrere informasjon om ansatte, og samle alle fakturaer knyttet til kontorbygget på ett sted. Du har også mulighet til å organisere lunsjordning, subsidier, betaling og mye mer!

Fordeler for tjenesteleverandør

Livet blir enklere også for deg som driver kantine på bygget. I portalen kommuniserer du med med oppdragsgivere, holder orden på fakturering og planlegger kommende innkjøp. Det er enkelt å sette opp et kantinebidrag pr. leietaker og gjøre ukesmenyer, bilder og priser tilgjengelig for kundene.

Organiserer lunsjordning, subsidier og betaling

Samle alle fakturaer på ett sted

Kommuniser med oppdragsgivere

Planlegg innkjøp fram i tid

Reduser matsvinn

Innsikt = bærekraft

I portalen får du innsikt i hvordan bygget blir brukt til daglig – alt fra møterom til kantine og fellesarealer. De oversiktlige analysene og prediksjonene gjør det enklere å planlegge innkjøp og renholdsrutiner, redusere matsvinn og utnytte hver kvadratmeter til fulle. Kort sagt slipper du å gjette på noe som helst, sparer kostnader og tar mer bærekraftige valg. Dataene blir samlet inn anonymt og består av historiske-, sanntids og tredjepartsdata.

Planlegg byggets fremtidige bruk

Utnytt arealene bedre

Del innsikten med renholdsfirma og kantinedriver

Driv smartere og mer bærekraftig

Revenue share-modell for varer og tjenester

Innsikt = bærekraft

I portalen får du innsikt i hvordan bygget blir brukt til daglig – alt fra møterom til kantine og fellesarealer. De oversiktlige analysene og prediksjonene gjør det enklere å planlegge innkjøp og renholdsrutiner, redusere matsvinn og utnytte hver kvadratmeter til fulle. Kort sagt slipper du å gjette på noe som helst, sparer kostnader og tar mer bærekraftige valg. Dataene blir samlet inn anonymt og består av historiske-, sanntids og tredjepartsdata.

Planlegg byggets fremtidige bruk

Utnytt arealene bedre

Del innsikten med renholdsfirma og kantinedriver

Driv smartere og mer bærekraftig

Revenue share-modell for varer og tjenester

Vil du vite mer?

Book en demo. It's Izy!

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Christian Poulsson
Head of sales

christian@izy.no
+47 908 67 133

Izy AS

Adresse

Lørenfaret 1 (Økern Portal)
0580 Oslo

E-post

Følg oss på

Last ned Izy App

Våre forretningsområder

Gårdeier

Tjenesteleverandør

Leietaker

Kontorbruker

Produkt

Izy Portal

Izy App

Om oss

Om Izy

Jobb hos oss

Kontakt

FAQ

Support

Kontakt

Personvernerklæring

Cookies