Izy app og portal for tjeneste- leverandør
Å nå leietakere og ansatte i et næringsbygg, kan være utfordrende. Izy App og Portal gjør det enklere for deg som tjenesteleverandør å administrere og tilby produkter og service innen eksempelvis kantine, renhold, kiosk og utlån av sykler.


Izy app og portal for tjeneste-leverandør
Å nå leietakere og ansatte i et næringsbygg, kan være utfordrende. Izy App og Portal gjør det enklere for deg som tjenesteleverandør å administrere og tilby produkter og service innen eksempelvis kantine, renhold, kiosk og utlån av sykler.
Enklere og mer lønnsom drift med Izy Portal
Ved hjelp av smarte løsninger fra Izy, får både gårdeier, leietakere, ansatte og tjenesteleverandører enklere dager. Vi har laget en digital plattform – en alt-i-én løsning for effektiv drift, administrering og bruk av næringseiendom.
Den digitale plattformen består av en Izy Portal som er til god hjelp for deg som er tjenesteleverandør, og Izy App og web-løsning som benyttes av dem som har tilknytning til bygget og er brukere og kjøpere av dine produkter og tjenester.
Synliggjør tjenester i Izy App
Izy App er en god informasjonskanal for deg som driver kantine eller andre tjenester i næringsbygg. Gjennom appen kan tjenesteleverandører legge ut sine produkter og tjenester, og opprette ukesmenyer for flere uker i forveien.
Appen har også løsninger for å ta imot bestillinger fra leietakere og ansatte i bygget, for eksempel bestilling av møtemat eller kaffe.
Fem grunner til å bruke Izy
1
Egen kasseløsning
2
Forutsigbarhet i hverdagen
3
Ett system å forholde deg til
4
Full oversikt over fakturagrunnlag
5
Smart sensorteknologi
Enkel betaling i appen
Betaling av varer blir også enklere når man bruker Izy. I appen kan kunder og brukere betale varene sine med vipps eller kort, eller be om faktura til selskapet, hvis de har blitt tildelt faktura rettigheter.


Enkel betaling i appen
Betaling av varer blir også enklere når man bruker Izy. I appen kan kunder og brukere betale varene sine med vipps eller kort, eller be om faktura til selskapet, hvis de har blitt tildelt faktura rettigheter.

Effektiv kantinedrift med Izy Portal
Det er ikke uten grunn at mange av våre kunder er tjenesteleverandører innen kantinedrift i ett eller flere næringsbygg. Izy har løsningene som gjør det enklere å planlegge og drifte lønnsomt.
Lønnsom og bærekraftig drift
Ved å bruke Izy Portal, har du et godt verktøy for å administrere ressurser og bedre lønnsomheten. For deg som drifter kantinen, er portalen nyttig for å planlegge innkjøpene bedre og dermed redusere matsvinn.


Lønnsom og bærekraftig drift
Ved å bruke Izy Portal, har du et godt verktøy for å administrere ressurser og bedre lønnsomheten. For deg som drifter kantinen, er portalen nyttig for å planlegge innkjøpene bedre og dermed redusere matsvinn.

Alle tjenesteleverandører i samme app
I stedet for at alle de forskjellige tjenesteleverandørene har hver sin app, kan alt samles i Izy App for ett eller flere næringsbygg.
Appen har også andre funksjoner som gjør arbeidsdagen enklere for leietakere og ansatte, slik som møteromsbooking, gjesteregistrering og informasjon om bygget og eventer. Kombinert med full oversikt over tjenester med gode løsninger for bestilling og betaling, har app-brukerne alt de trenger ett sted: på mobilen og/eller på desktop.
Ønsker du en demo av vår løsning?
Ta kontakt i dag

Izy AS
Kontorer
Oslo:
St. Olavs plass 5
0165 Oslo
Tønsberg:
Rambergveien 1
3115 Tønsberg
E-post
Våre løsninger
For gårdeier
For tjenesteleverandør
For leietaker
For ansatte
Produkt
Izy Portal
Izy App
Om Izy
Om oss
Lurer du på noe?
FAQ
Personvernerklæring
Cookies