Izy app og portal for tjeneste- leverandør

Å nå leietakere og ansatte i et næringsbygg, kan være utfordrende. Izy App og Portal gjør det enklere for deg som tjenesteleverandør å administrere og tilby produkter og service innen eksempelvis kantine, renhold, kiosk og utlån av sykler.

Maciek og Ole
Maciek og Ole

Izy app og portal for tjeneste-leverandør

Å nå leietakere og ansatte i et næringsbygg, kan være utfordrende. Izy App og Portal gjør det enklere for deg som tjenesteleverandør å administrere og tilby produkter og service innen eksempelvis kantine, renhold, kiosk og utlån av sykler.

Enklere og mer lønnsom drift med Izy Portal

Ved hjelp av smarte løsninger fra Izy, får både gårdeier, leietakere, ansatte og tjenesteleverandører enklere dager. Vi har laget en digital plattform – en alt-i-én løsning for effektiv drift, administrering og bruk av næringseiendom.

Den digitale plattformen består av en Izy Portal som er til god hjelp for deg som er tjenesteleverandør, og Izy App og web-løsning som benyttes av dem som har tilknytning til bygget og er brukere og kjøpere av dine produkter og tjenester. 

Synliggjør tjenester i Izy App

Izy App er en god informasjonskanal for deg som driver kantine eller andre tjenester i næringsbygg. Gjennom appen kan tjenesteleverandører legge ut sine  produkter og tjenester, og opprette ukesmenyer for flere uker i forveien. 

Appen har også løsninger for å ta imot bestillinger fra leietakere og ansatte i bygget, for eksempel bestilling av møtemat eller kaffe.

Fem grunner til å bruke Izy

1

Egen kasseløsning

2

Forutsigbarhet i hverdagen

3

Ett system å forholde deg til

4

Full oversikt over fakturagrunnlag

5

Smart sensorteknologi

Enkel betaling i appen

Betaling av varer blir også enklere når man bruker Izy. I appen kan kunder og brukere betale varene sine med vipps eller kort, eller be om faktura til selskapet, hvis de har blitt tildelt faktura rettigheter.

Enkel betaling i appen

Betaling av varer blir også enklere når man bruker Izy. I appen kan kunder og brukere betale varene sine med vipps eller kort, eller be om faktura til selskapet, hvis de har blitt tildelt faktura rettigheter.

Effektiv kantinedrift med Izy Portal

Det er ikke uten grunn at mange av våre kunder er tjenesteleverandører innen kantinedrift i ett eller flere næringsbygg. Izy har løsningene som gjør det enklere å planlegge og drifte lønnsomt.

Lønnsom og bærekraftig drift

Ved å bruke Izy Portal, har du et godt verktøy for å administrere ressurser og bedre lønnsomheten. For deg som drifter kantinen, er portalen nyttig for å planlegge innkjøpene bedre og dermed redusere matsvinn.

Izy predikasjon
Izy predikasjon

Lønnsom og bærekraftig drift

Ved å bruke Izy Portal, har du et godt verktøy for å administrere ressurser og bedre lønnsomheten. For deg som drifter kantinen, er portalen nyttig for å planlegge innkjøpene bedre og dermed redusere matsvinn.

Alle tjenesteleverandører i samme app

I stedet for at alle de forskjellige tjenesteleverandørene har hver sin app, kan alt samles i Izy App for ett eller flere næringsbygg. 

Appen har også andre funksjoner som gjør arbeidsdagen enklere for leietakere og ansatte, slik som møteromsbooking, gjesteregistrering og informasjon om bygget og eventer. Kombinert med full oversikt over tjenester med gode løsninger for bestilling og betaling, har app-brukerne alt de trenger ett sted: på mobilen og/eller på desktop.

FAQ for tjenesteleverandør

Hvordan skjer implementeringen, og hva krever det av oss?

Izy har en onboardingsprosess som sikrer grundig opplæring av dine brukere. Alt som kreves fra deres side er en ressurs som kan være ansvarlig for å delegere riktige ansvarsområder internt. Vi sørger for at oppsettet blir korrekt og gir støtte gjennom hele prosessen. Vi har tilrettelagt for å integrere deres betalingsløsning med Vipps og Stripe. Ved behov kan vi også sette opp en integrasjon mot regnskapssystemet for automatisk fakturering. Izy er et brukervennlig system som ikke krever omfattende IT-kunnskap. Implementeringstiden avhenger av antall moduler, deres behov, og tilgjengelighet. Hvis dere ikke allerede har Vipps, vil det ta litt tid å sette opp. Ellers kan systemet være oppe og kjøre i løpet av dagen, avhengig av vår kapasitet.

Er Izy godkjent som kassasystem?

Ja, Izy er et godkjent kassasystem som eliminerer behovet for kvitteringsmaskiner og annen hardware. Betaling skjer direkte i appen, enten via Vipps eller kortbetaling. Vi kan også generere X-, Z- og SAF-T-rapporter (dagsoppgjør daglig automatisk), samt Excel-rapporter som gir detaljert informasjon om når varer er kjøpt, av hvem, og følger ordre i detalj. Med Izy kan dere tilgjengeliggjøre eget vareutvalg og selv sette priser. Vi kan også tilrettelegge for subsidier og differensiere mellom ulike avtaler for brukerpriser i kantinen, noe som skjer automatisk. Varelisten oppdateres manuelt via brukergrensesnittet på nettsiden. I fremtiden vil vi også tilby en automatisk utfylt vareliste.

Hvilke fordeler gir det å bruke appen?

Apper som Izy forenkler hverdagen for alle leietakere i bygget ved å gjøre det enkelt å bestille lunsj, booke møterom, og få nyheter og oppdateringer om hva som skjer i bygget. Med én app får man tilgang til alt som påvirker arbeidsdagen. Ved å bruke Izy-appen samler du flere funksjoner i én app, og reduserer dermed antallet apper du trenger i løpet av en arbeidsdag.

Hva koster det?

Vi har basis, standard- og premiumlisenser. Lisensen prises ut i fra hvor mange brukere det er i bygget. Ta kontakt med oss for å få prisforslag til ditt bygg.

Hvordan skiller Izy seg fra andre lignende løsninger?

Det som gjør at Izy skiller seg fra lignende løsninger er at du får alt samlet i en plattform. Izy passer både for deg som har et stort tjenestetilbud i bygget ditt, men også for deg som kun har en enkel kantine. Med muligheter for å legge ut produkter og tjenester til salgs, legge ut lunsjtilbudet i bygget osv. Izy passer ikke for de som er motstandere av apper eller ikke kan bruke teknologi i jobben. Vi har bedrifter i både offentlig og privat sektor.

Ønsker du en demo av vår løsning?

Ta kontakt i dag

Izy logo

Izy AS

Adresse

Oslo:
St. Olavs plass 5
0165 Oslo

E-post

Våre løsninger

For gårdeier

For tjenesteleverandør

For leietaker

For ansatte

Produkt

Izy Portal

Izy App

Om Izy

Om oss

Lurer du på noe?

FAQ

Personvernerklæring

Cookies

Følg oss i sosiale medier

Last ned Izy App