Om oss
Siden 2021 har den digitale plattformen utviklet av oss i det norske startup-selskapet Izy AS, rukket å bli landets største verktøy for gårdeiere og facility services (Tjenesteleverandører). Vi tilbyr de teknologiske løsningene for smart drift av næringseiendommer og kontorbygg. Blant våre kunder finner du store aktører innen utleie av næringseiendom, og facility services.


Om oss
Siden 2021 har den digitale plattformen utviklet av oss i det norske startup-selskapet Izy AS, rukket å bli landets største verktøy for gårdeiere og facility services (Tjenesteleverandører). Vi tilbyr de teknologiske løsningene for smart drift av næringseiendommer og kontorbygg. Blant våre kunder finner du store aktører innen utleie av næringseiendom, og facility services.
Vår visjon: En enklere arbeidsdag
Ved å samle alle tjenestene i bygget i ett system, slik som booking av møterom, betalingsløsninger, gjesteregistrering, med mer, innfris leietakernes forventninger til smidige og helhetlige løsninger, samhold og service og en mer velfungerende og sømløs arbeidsplass.
Våre tjenester: Smarte løsninger for næringsbygg
Med kompetanse og erfaring fra både service og teknologi, har vi de beste forutsetninger for å finne smarte løsninger og digitale verktøy til drift og administrasjon av næringsbygg. Med Izy Portal, Izy App og Izy Web har både gårdeiere, leietakere, tjenesteleverandører og ansatte i bygget løsningene som gjør arbeidsdagen enklere, samlet i ett verktøy.
Møt menneskene i Izy
I Izy jobber det i dag over 15 fast ansatte fordelt på en tech-avdeling i Tønsberg, mens alle innen administrasjon, marked og customer success har kontor i Oslo.
















Ønsker du en demo av vår løsning?
Ta kontakt i dag

Izy AS
Kontorer
Oslo:
St. Olavs plass 5
0165 Oslo
Tønsberg:
Rambergveien 1
3115 Tønsberg
E-post
Våre løsninger
For gårdeier
For tjenesteleverandør
For leietaker
For ansatte
Produkt
Izy Portal
Izy App
Om Izy
Om oss
Lurer du på noe?
FAQ
Personvernerklæring
Cookies