Izy Portal – Effektiv drift
Det er ikke uten grunn at gårdeiere i hele Norge har valgt Izy for å effektivisere driften av sine bygg. Hverdagen er travel for de fleste av oss, og det at mest mulig flyter godt og sømløst, er en stor fordel. Nettopp her kommer Izy Portal til stor hjelp.
Izy Portal – Effektiv drift
Det er ikke uten grunn at gårdeiere i hele Norge har valgt Izy for å effektivisere driften av sine bygg. Hverdagen er travel for de fleste av oss, og det at mest mulig flyter godt og sømløst, er en stor fordel. Nettopp her kommer Izy Portal til stor hjelp.
Enklere hverdag for gårdeiere
Som gårdeier er det først og fremst Izy Portal som er ditt verktøy. Med denne kan du administrere alt du trenger til ditt kontorbygg. Fra portalen styrer du alt som blir synlig i appen, og verktøyet er så allsidig at du ikke vil ha behov for andre løsninger. Herfra kan du administrere bygget ditt fra A til Å. Blant annet kan gårdeier bestemme hvem som har tilgang til ulike funksjoner, registrering og justering av informasjon om leietakere.
Med løsningen kan du blant annet:
Profilere byggets identitet, kvaliteter og tilbud
Definere logo, farger og moduler
Sende push-varsler til alle på bygget
Gjøre bygget mer attraktivt for leietakerne
Hva kan du bruke portalen til?
Izy portal øker kontorbyggets attraktivitet for både nåværende og potensielle leietakere. Det skal være brukervennlig og fleksibelt å sette opp og bruke – akkurat slik vi liker det! Du får en fast kontaktperson å forholde deg til og tilgang til support, i tilfelle du lurer på noe underveis. Systemet fungerer uavhengig av hvilke leverandører du benytter fra før. Og administrerer du flere bygg, har vi løsningen for det også.
Alt du trenger på ett sted
For deg som administrerer flere bygg
Ingen kompliserte integrasjoner
Trygg håndtering av data og personinformasjon
Hva kan du bruke portalen til?
Izy portal øker kontorbyggets attraktivitet for både nåværende og potensielle leietakere. Det skal være brukervennlig og fleksibelt å sette opp og bruke – akkurat slik vi liker det! Du får en fast kontaktperson å forholde deg til og tilgang til support, sånn i tilfelle du lurer på noe underveis. Systemet fungerer uavhengig av hvilke leverandører du benytter fra før. Og administrerer du flere bygg, har vi løsningen for det også.
Alt du trenger på ett sted
For deg som administrerer flere bygg
Ingen kompliserte integrasjoner
Trygg håndtering av data og personinformasjon
Hvordan fungerer det?
Med portalen kan du administrere bygget fra A til Å, bestemme hvem som har tilgang til hvilke funksjoner, registrere og justere informasjon om leietakere, tilpasse moduler i Izy-appen og mye mer. Det er opp til deg hvilke tilganger leietakerne skal ha, og hvem som kan bestille varer og tjenester på vegne av dem. Du kan skreddersy hvordan appen ser ut – og profilere bygget med egne farger og logo.
Administrer bookbare ressurser
Legg ut ukesmenyer for kantine
Sett opp kiosker og legg ut produkter for salg
Del nyheter og praktisk info om bygget
Sett opp ønskede betalingsløsninger
Legg ut tjenester som skjorterens, utleie av skap osv.
Løsninger for gårdeier
Profiler byggets identitet, kvaliteter og tilbud
Definer logo, farger og moduler
Send nyheter og push-varsler til alle på bygget
Gjør bygget mer attraktivt for leietakere
Løsninger for gårdeier
Profiler byggets identitet, kvaliteter og tilbud
Definer logo, farger og moduler
Send nyheter og push-varsler til alle på bygget
Gjør bygget mer attraktivt for leietakere
Løsninger for tjenesteleverandør
Legg ut bookbare ressurser
Enkel bestilling av møtemat
Samle alle fakturaer på ett sted
Kommuniser med leietakere
Organiser lunsjordning, subsidier og betaling
Ønsker du en demo av vår løsning?
Ta kontakt i dag
Våre løsninger
For gårdeier
For tjenesteleverandør
For leietaker
For ansatte
Produkt
Izy Portal
Izy App
Izy mAIfood
Izy Prediksjon
Om Izy
Om oss
Lurer du på noe?
FAQ