Izy app og portal med tjenester for gårdeier
Izy løsninger for app, web og portal gjør det enklere å være gårdeier. Ved å samle alle tjenester på bygget i ett system, gjør Izy næringseiendommen mer attraktiv for eksisterende og potensielle leietakere.
Izy app og portal med tjenester for gårdeier
Izy løsninger for app, web og portal gjør det enklere å være gårdeier. Ved å samle alle tjenester på bygget i ett system, gjør Izy næringseiendommen mer attraktiv for eksisterende og potensielle leietakere.
Sikrer effektiv og lønnsom drift
Izy App og portal er en norskutviklet løsning som bidrar med å sikre både effektiv og lønnsom drift og administrasjon av kontorbygg og annen næringseiendom – også kalt Facility Management (FM). Våre løsninger gjør hverdagen som gårdeier enklere og spiller positivt inn for å beholde leietakere over lang tid.
Den digitale plattformen fra Izy er gårdeiers multiverktøy som gir en mer sømløs hverdag og forenkler kontakt og kommunikasjon med dem som benytter bygget, både leietakere, tjenesteleverandører og ansatte/sluttbrukere.
Gårdeiernes alt-i-ett løsning
Frem til nå har du kanskje benyttet e-post og flere forskjellige system for å holde den nødvendige kontakten med leietakere, samt ulike apper til tjenester i bygget, booking av møterom og andre ressurser. Ved å velge Izy får du en digital plattform som dekker alle behov i ett system.
Izy Portal for gårdeier
Izy består av Izy Portal samt Izy App og web. Hovedsakelig er Izy Portal gårdeieres verktøy, mens leietakere og brukere/ansatte benytter Izy App for å ta i bruk ulike tjenester og få informasjon om bygget.
Portalen er baksystemet til appen, og det er du som gårdeier som styrer denne. Izy Portal knytter alle tjenester sammen og skaper flyt i håndteringen av stort og smått i næringsbygget. Gjennom portalen har du kontroll på alt som vises i appen. Dermed er Izy sin digitale plattform det eneste administrasjonsverktøyet du trenger.
Izy App har mange unike funksjoner, for eksempel:
Betalingsløsninger for kantine og kiosk
Bestilling av møtemat
Booking av møterom
Gjesteregistrering
Izy Portal for gårdeier
Izy består av Izy Portal samt Izy App og web. Hovedsakelig er Izy Portal gårdeieres verktøy, mens leietakere og brukere/ansatte benytter Izy App for å ta i bruk ulike tjenester og få informasjon om bygget.
Portalen er baksystemet til appen, og det er du som gårdeier som styrer denne. Izy Portal knytter alle tjenester sammen og skaper flyt i håndteringen av stort og smått i næringsbygget. Gjennom portalen har du kontroll på alt som vises i appen. Dermed er Izy sin digitale plattform det eneste administrasjonsverktøyet du trenger.
Izy App har mange unike funksjoner, for eksempel:
Betalingsløsninger for kantine og kiosk
Bestilling av møtemat
Booking av møterom
Gjesteregistrering
Appen samler alle i bygget
I appen som leietakere har tilgang til, kan du profilere byggets identitet, kvaliteter og tilbud, og gårdeier kan selv velge logo, farger og moduler.
Du bruker også appen når du skal sende ut nyheter og informasjon til leietakere, og når dermed enkelt alle på én gang, altså din egen digitale oppslagstavle. Dette er for eksempel nyttig hvis det skal gis viktige beskjeder om vedlikehold og eventer.
Appen bidrar til at næringsbygget går fra å være et statisk bygg til å bli et verdifullt og bærekraftig fellesskap. Ved å møte leietakernes forventninger til et velfungerende og innovativt lokale, blir næringsbygget og du som utleier mer attraktiv for leietakerne. I dag søker ikke leietakerne lenger bare et arbeidslokale. De ønsker seg god service og en følelse av samhold og en hverdag som er så enkel og effektiv som mulig.
FAQ for gårdeier
Hvordan skjer implementeringen, og hva krever det av oss?
Implementeringen er stort sett en enkel plug-and-play-prosess som ikke krever teknisk kunnskap, annet enn å fylle inn innhold i systemet, med mindre det er behov for integrasjoner utover standard. Appen kan tas i bruk umiddelbart.
Hvordan foregår onboardingen?
Izy har en onboardingsprosess som sikrer grundig opplæring for dine brukere. Alt som kreves fra deres side er en ressurs som kan være ansvarlig for å delegere de rette ansvarsområdene internt. Vi sørger for at oppsettet blir korrekt, og dere får støtte gjennom hele prosessen fra en dedikert kontaktperson. Izy er et brukervennlig system som ikke krever omfattende IT-kunnskaper. Det er et backoffice-system som dere vil få opplæring i, og dette krever minst én person som mottar opplæringen. Opplæringen kan gjennomføres både digitalt og fysisk, etter avtale. For en detaljert onboardingsplan, ta kontakt med oss. Tiden det tar avhenger av omfanget og hvor ofte dere kan avsette tid. For eksempel kan et standard oppsett gjennomføres med to møter over to uker.
Håndterer plattformen administrasjon av møtesenter?
Ja, du kan invitere så mange brukere du ønsker og gi dem tilgang til å administrere møtesenteret. Det er ingen begrensninger på antall brukere.
Hva koster det?
Vi har basis, standard- og premiumlisenser. Lisensen prises ut i fra hvor mange brukere det er i bygget. Ta kontakt med oss for å få prisforslag til ditt bygg.
Hva kjennetegner den beste plattformen for forvaltning av leietakeropplevelser?
Våre kunder sparer tid ved å automatisere manuelle prosesser. Vi gjør det mulig å dele informasjon og enkelt kommunisere med leietakere gjennom nyheter og informasjonsflyt. Ved å samle tjenestene i ett grensesnitt reduseres behovet for flere systemer. Vi har også skrevet en artikkel som kan hjelpe deg med å velge riktig løsning: https://izy.no/hvordan-finner-jeg-den-beste-plattformen-for-forvaltning-av-leietakeropplevelser/
Ønsker du en demo av vår løsning?
Ta kontakt i dag
Våre løsninger
For gårdeier
For tjenesteleverandør
For leietaker
For ansatte
Produkt
Izy Portal
Izy App
Izy mAIfood
Izy Prediksjon
Om Izy
Om oss
Lurer du på noe?
FAQ