Hvordan velger jeg den beste plattformen for forvaltning av leietakeropplevelser?

1 mar, 2024 | Artikler

For å ha de beste forutsetningene for å velge den leietakerplattformen som fungerer best for din bedrift er det et par punkter som kan være fint å gjøre seg kjent med. For det første, hva ønsker du å få ut av systemet? Er det å automatisere manuelle prosesser, spare driftskostnader eller å dele informasjon til leietakere? Hvor viktig er brukervennlighet? Definer behovet til bedriften din, så du vet nøyaktig hva du leter etter.

Hva ønsker du å få ut av systemet?

Hvilke tjenestetilbud har ditt bygg i dag? For å vite hvilket system man trenger er det naturlig å starte med å se på hva man allerede har og ikke har av systemer. Hvordan ønsker du at det brukes? Skal det erstatte systemer som allerede finnes i bedriften i dag?

Definer behovet: Har bygget flere kantiner, møterom og en rekke service-og tjenestetilbud? Eller er det kun én enkeltstående kantine?

Har bygget et stort tjenestetilbud kan det være en ide og finne et system som kan skalere og automatisere så mange manuelle prosesser som mulig for å spare bedriften din for verdifull tid.

Hvem skal bruke systemet?

Et bygg består ofte av mennesker med ulikt nivå av digital kompetanse. En av de viktigste egenskapene til en effektiv plattform er at den er enkel å bruke. Du trenger derfor en plattform med et intuitivt grensesnitt som gjør det mulig å navigere gjennom systemet uten utfordringer. Det reduserer læringskurven for dine ansatte og gir en mer tilfredsstillende brukeropplevelse.

Spar penger ved å ha et system for «alt» istedenfor mange å forholde deg til.

Det er grunnen til at vi i Izy har droppet alle kompliserte integrasjoner, og heller har fokusert på et effektivt og intuitivt system.

Kommuniser på en effektiv måte

Skal du dele informasjon til leietakere?  

En god plattform for forvaltning av leietakeropplevelser bør legge til rette for rask og enkel kommunikasjon mellom de forskjellige rollene i bygget. Det må være enkelt for leietakerne å finne informasjonen de trenger, og like enkelt å ta kontakt med riktig kontaktperson for spørsmål.

Muligheten for å dele viktig bygg informasjon og nyheter i bygget bidrar til økt sosial bærekraft og kan bidra til å forbedre samholdet mellom leietakerne i bygget.

Oppsummering

En digital plattform kan være med på å forme brukeropplevelsen til leietakerne på ditt bygg. Det er viktig å skape en god og positiv opplevelse for å beholde leietakerne.  

En effektiv plattform for forvaltning av leietakeropplevelser bør kunne tilby disse tjenestene for å skape en helhetlig og positiv leiertakeropplevelse. Med den rette plattformen kommer du langt på vei for å sikre langvarige samarbeid og en knirkefri hverdag. Vil du vite mer om hvordan du kan implementere Izy plattformen i ditt lokale?

Izy logo

Izy AS

Adresse

Oslo:
St. Olavs plass 5
0165 Oslo

E-post

Våre løsninger

For gårdeier

For tjenesteleverandør

For leietaker

For ansatte

Produkt

Izy Portal

Izy App

Om Izy

Om oss

Lurer du på noe?

FAQ

Personvernerklæring

Cookies

Følg oss i sosiale medier

Last ned Izy App