Plattform for bedre leietakeropplevelser
Bedre leietakeropplevelser gir høyere avkastning og enklere drift
Vi integrerer hele tjenestetilbudet for bygget i et brukervennlig system. For gårdeieren og tjenesteleverandøren fungerer Izy som byggets digitale front.
Plattform for bedre leietakeropplevelser
Bedre leietakeropplevelser gir høyere avkastning og enklere drift
Vi integrerer hele tjenestetilbudet for bygget i et brukervennlig system. For gårdeieren og tjenesteleverandøren fungerer Izy som byggets digitale front.
En enklere arbeidsdag
Izy AS er et norskutviklet selskap som bidrar med å sikre både effektiv og lønnsom drift og administrasjon av kontorbygg og annen næringseiendom.
En enklere arbeidsdag
Izy AS er et norskutviklet selskap som bidrar med å sikre både effektiv og lønnsom drift og administrasjon av kontorbygg og annen næringseiendom.
Forenkler administrasjon av kontorbygget
Vi har satt sammen en komplett løsning for deg som gjør det enklere å administrere bygget ditt, enten du er gårdeier eller tjenesteleverandør.
1.
Bruk Izy Portal til å opprette bygg, kantiner, kiosker og legge ut bookbare ressurser
2.
Få tilgang til Izy App hvor du kan profilere bygget ditt med ønsket logo, farger og profil
3.
Bruk Izy Web så leietakerne på bygget ditt kan booke møterom uten å gå fra pc’en
Nyttige funksjoner i én app for næringsbygg
Hvorfor ha ulike løsninger for møteromsbooking, betaling i kantine, gjesteregistrering og bygginformasjon, når alt kan samles på ett sted? Izy App kan by på nyttige funksjoner til stor hjelp for ansatte i næringsbygg.
Restaurant
Opprett ukesmenyer flere uker i forveien for din kantine, sett åpningstider og serveringsplan. Betaling fra leietakere skjer direkte i appen så du slipper kassasystem.
Booking
Booking av byggets fasiliteter, betaling etter avtale. Kan kobles sammen med bestillinger gjort i ‘Møtemat’. Bestem avbestillingsrutiner, åpningstider, tilgangsstyring.
Møtemat
Bestilling av møtemat. Betaling med Vipps, Stripe eller fakturaløsning. Mulighet for delleveranser av bestillingen med bestillings- og avbestillingsfrister, leveringsalternativer og varslingsfunksjon.
Kafé
Opprett kafé, legg ut informasjon om åpningstider, legg ut produkter du ønsker å selge. Enkel løsning for bestilling og betaling i byggets kiosk/kaffebar.
Bygg
Viktig informasjon om bygget og kontaktpunkter som er nyttige for sluttbruker. Legg inn byggets sertifiseringer, bærekraftsmål, transport og informasjon om nærområdet.
Nyheter
Mulighet for å sende ut nyheter til leietakere i bygget, sett opp egne leietakergrupper med egendefinerte nyheter. Nyhetene kan konfigureres med ulik viktighetsgrad og push-varsling.
Aktuelt
Hvorfor digitalisere tjenestene i ditt bygg?
Digitalisering av tjenester i et bygg innebærer en fundamental endring i...
Slik lykkes du med å tiltrekke leietakere til bygget ditt
Å samle alle servicetjenestene og brukerne i bygget på ett sted er en sikker strategi i eiendomsmarkedet.
Izy App vil gjøre livet lettere
– Izy er frampå med løsninger som du ikke får andre steder. Det aller viktigste er at appen er nyttig
Ønsker du å motta nyheter rett i din innboks?
Meld deg på vårt nyhetsbrev
Book en gratis demo av Izy rett i kalenderen
Vi integrerer hele tjenestetilbudet for bygget i et brukervennlig system. For gårdeieren og tjenesteleverandøren fungerer Izy som byggets digitale front. Nysgjerrig på å lære mer?
Velg en tid som passer for deg, rett i kalenderen!
Sett opp et møte med en av våre kunderådgivere i dag så vil vi gå gjennom en demo av vår løsning og sammen kartlegge om Izy er rett løsning for dere.
Våre løsninger
For gårdeier
For tjenesteleverandør
For leietaker
For ansatte
Produkt
Izy Portal
Izy App
Om Izy
Om oss
Lurer du på noe?
FAQ
Personvernerklæring
Cookies